tirsdag den 20. oktober 2009

Hvorfor bruge tid og penge på kommunikation i krisetider?

I forbindelse med den stadigt igangværende økonomiske krise som hærger verden, er det en realitet at mange virksomheder fravælger markedskommunikation og online markedskommunikation ud fra devisen, at det er den del af virksomheden de bedst kan undvære. Men er det nu også det? Overvej mulighederne for billig og effektiv online markedskommunikation, hvis og såfremt at markedet opfører sig som ovenfor beskrevet. Potentialet og incitamentet for at engagere sig i online markedskommunikation midt i krisen, vil være overhængende lukrativt.
Søgeordene vil være billigere grundet den faldende konkurrence, man ville kunne skabe sig et solidt fodfæste hos de potentielle kunder og på den måde opbygge relationer inden ens konkurrenter opdager dette lukrative øjeblik for online markedskommunikation. Denne udvikling vil selv sagt ikke være længerevarende, da den ligeledes vil have den positive effekt, at opløse krisen ved at skabe flow og tro på markedet.

Kontakt Communicate og opdag hvad vi kan gøre for dig

Tlf: 25368796

Mail: communicate.foa@gmail.com

Communicate på facebook

Communicate på Twitter


Ingen kommentarer:

Send en kommentar